خدا


هـــــــــرچه با خودم کلنجار رفتم نشد...!!!!


بلاخــــره نفهمیدم...!!!!!


این همه عشق!! این همه دوست داشتن!!! این همه محبت...


این همه توجه...


پس چرا رفت؟؟؟


اما خدا...


اما خدا با این همه بی توجهی که بهش دارم بازم منو میبخشه...!!!!


بازم از پیشم نمیره...


خدا جون خیلی بزرگی...


خدا جون قربون کرمت!!!!


خیلی دوست دارم...!!!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
فامیل بروسلی چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 08:01

دوستا قدیما میخواستن چندروز نیان یه خبر به هم میدادن تا دل نگرون نشن
البته وقتی دوست براشون مهم بود نه فقط خودشون

یه دفه شد

فامیل بروسلی جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 21:15

کاملا معلومه شما هر چی وقت دارید واسه کسانی میذارید که ....
دروغگو هم شدی که
ino man goftam man moghasere in majeram in bod dostit injori b fekr dosteti ?
bash vali had aghal aberomo nabar mitoni ?to ke mardi?are

مگه من آبروتو بردم؟؟؟ من کی آبروتو بردم ها؟؟؟

خاطرات هم اتاقیا چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 23:42 http://golabishirina.blogfa.com

خوشبختی نگاه خداست...
آن را برایت آرزو دارم.

منم همینطور واسه شما

فامیل بروسلی چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 17:06

کجا دروغ گفتم اثبات کن یا بی دلیل چیزی نگو

مگه من گفتم دروغ گفتی؟؟؟؟

فامیل بروسلی سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 01:23

شاید مغرور باشم ولی هیچی تو دلم نیس تمام این شبا جلو چشامی تو این شبا گناه و دل شکستن خیلی بده حاظرم از عالمو ادم عذر بخوام چیزی خواستی که هیجکس نمیدونه دلم گرفته هرچی سرم میاد یادتو میفتم منو ببخش قهر نکن خسته شدم بخدا از خودم از همه منو ببخش واسم دعا کن

فامیل بروسلی شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 21:06

این شبا دعا یادتون نره

الهه(خاطرات هم اتاقیا) پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 10:55 http://golabishirina.blogfa.com

منو خدا هرروز فراموش میکنیم
او خطاهای مرا
ومن لطف اورا...
...............................................................
از خدا بهترین ها را برایت آرزو دارم...

samy چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 10:23

اپ کردم دوس داشتی بیا نظر بده

فامیل بروسلی چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 09:47

حوصله ام سر رفته بود اهنگ وبلاگتو دوبار گوش دادم خیلی قشنگهاااااا
زود تر اپ کن

فامیل بروسلی یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 13:49

خدا خیلی بزرگه بیشتر از هر کس دیگه ای مارو دوست داره

daghighan

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.