ببخشید!!!!!

امروز اولین باری بود که به خاطر رفتارم با یه دوست مجازی خجالت کشیدم...!!!!!


دوست مجازیه من منو  ببخش...!!!!!


قول میدم دیگه دو رو نباشم...!!!!!


فقط خودم باشم...!!!!!


خوده خودم...!!!!!


نظرات 5 + ارسال نظر

مرسی که سرزدی آقا میلاد !!!
پ کی آپ میکنی بابا!!!؟؟؟؟؟

خواهش میکنم :)
چشم آپم میکنیم

فامیل بروسلی جمعه 28 تیر 1392 ساعت 21:47

کوچه های قدیمی را
باریک میساختند تا ادمها
به هم نزدیکتر شوند
حتی در یک گذر
اکنون چقدر اواره ایم
در این انبوه اتوبان پهن

:/

فامیل بروسلی پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 18:40

تو داری الان از خودت عذرخواهی میکنی؟یامن؟دلیلی نداره از من عذرخواهی کنی.امیدوارم موفق شی اقا دکتر

از تو دیگه مگه خرم از خودم عذر خواهی کنم؟

فامیل بروسلی پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 08:46

یک رو بودن تو واسه دوست مجازی هسچ فایده ای نداره چون نه کنارشی که بدون کی هستی و نه اینکه باهاش درددل کنی و کمکش کنی همش بخاطر خودته
فکر کنم مدیر منو منع کرده بنم کرده نمیتونم وارد سایت شم اگر اینجوری باشه خیلی نامرده

به نظر من فرقی نداره دوست حتی اگه نبینیشم دوسته من نمیدونم چی بگم ولی من معذرت میخوام
نه بابا کلا سایت بسته شده فکر کنم

ایشالا که میبخشه !!!!!!!

ایشالا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.